فرم رزرو تاکسی ون فرودگاه امام و سفر بین شهری

تاکسی ون فروگاه امام یکی از بهترین انتخاب‌ها برای جابجایی و انتقال مسافران از درب منزل به فرودگاه بین المللی امام خمینی می‌باشد. اگر قصد سفر با گروهی از افراد را داشته باشید و یا تعداد چمدان‌های شما برای سفر زیاد باشد، می‌توانید به آسانی یک تاکسی ون اجاره کنید و به کمک آن به مقصد فرودگاه امام بروید.

تاکسی ون فرودگاه امام فرصتی ویژه و استثنایی برای مسافرانی است که قصد کاهش هزینه‌ها و کرایه‌های اضافی تاکسی معمولی را داشته باشند. در واقع رزرو تاکسی ون فرودگاه امام به شما در مدیریت هزینه‌های سفر کمک کرده و به علاوه اینکه اجازه می‌دهد تا در محیطی بزرگ‌تر بنشینید و جلوی درب فرودگاه پیاده شوید.

در ادامه قصد داریم تا مزایا و فواید رزرو تاکسی های ون فرودگاه امام خمینی آشنا کنیم. اگر همراه با دوستان و آشنایان خود سفری تدارک دیدید و یا تعداد چمدان و ساک‌های سفری شما بالاست، می‌توانید از طریق فرم رزرو اینترنتی ما؛ برای خودتان درخواست تاکسی ون ثبت کنید.

فواید تاکسی ون فرودگاه

آیا تعداد چمدان‌های سفری شما زیاد است؟ آیا تعداد افرادی که قرار است با آن‌ها سفر کنید از 3 نفر بیشتر است و فضای یک تاکسی معمولی برای شما تنگ و کوچک است؟ آیا می‌خواهید با آرامش بیشتر و در فضایی بزرگ و راحت تا فرودگاه بنشینید؟ در چنین شرایطی می‌توانید از تاکسی‌های ون فرودگاه امام استفاده کنید. تاکسی ون فواید و مزایای بسیاری به همراه دارد که به شما کمک می‌کند تا زمان رسیدن به مقصد فرودگاه امام، بر روی صندلی‌هایی نرم و راحت استراحت کنید. از دیگر فواید تاکسی ون فرودگاه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • هزینه کرایه کمتر
  • ایمنی بالای خودرو
  • مصرف پایین سوخت
  • راحتی و آسایش مسافران
  • هزینه تعمیرات کمتر و مقرون به صرفه‌تر در مقایسه با تاکسی معمولی

توجه داشته باشید که هزینه اجاره تاکسی ون فرودگاه امام با تغییر موارد زیر، می‌تواند تغییر کند:

  • افزایش و یا کاهش مدت زمان اجاره ون
  • تغییر نوع خودرو از معمولی به تشریفاتی و یا بالعکس

از درب منزل یا مبدا دلخواه به مقصد انتخابی

شاید بتوان گفت که یکی از بهترین و مهم‌ترین مزایایی که تاکسی ون فرودگاه امام دارد، امکان رزرو این تاکسی‌ها از درب منزل به مقصد دلخواه و انتخابی خود شماست. تاکسی ون دربستی در زمان مقرر در مبدا انتخابی مسافر حاظر می شود و مسافران را تا مقصد همراهی می کند.
شما با رزرو تاکسی ون فرودگاه می‌توانید سفری راحت، سریع و اقتصادی را تجربه کنید.

ون ارزان فرودگاه امام (با بهترین قیمت)

مسافرانی که می‌خواهند سفرهای داخلی و یا خارجی را با هواپیما و از طریق فرودگاه امام خمینی یا مهرآباد داشته باشند، به دنبال راهی هستند که اقتصادی‌ترین خرج و مخارج را برای سفرشان داشته باشند. اگر قصد دارید قبل از پرواز با تاکسی و با کرایه‌ای مقرون به صرفه به فرودگاه بروید، بهتر است تا از تاکسی ون فرودگاه اما استفاده کنید.

این نوع از تاکسی‌های فرودگاه بهترین و مناسب‌ترین قیمت را دارند و برای سفرهای دسته جمعی یا حتی تکی مناسب است. به جای آنکه از تاکسی‌های تلفنی و یا اینترنتی گران قیمت برای رفتن به فرودگاه استفاده کنید، کافی است تا از طریق یک تماس تلفنی و یا پر کردن فرم اینترنتی؛ تاکسی ون‌های فرودگاه را برای خودتان رزرو کنید.

چرا تاکسی ون دربستی؟!

اگر یک تاکسی از نوع ون معمولی و یا تشریفاتی را به صورت دربستی رزرو کنید، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ یا اینکه چرا باید تاکسی ون رزرو کنیم تا به فرودگاه مهرآباد یا امام برویم؟ دلایل زیر بیانگر این هستند که چرا باید تاکسی ون دربستی فرودگاه امام را انتخاب کنیم:

  • برای مسافران با تعداد بالا و بار زیاد

سفر های دسته جمعی با اعضای خانواده یا دوستان نزدیک تجربه‌ای لذت بخش و وصف نشدنی است که باید حداقل یک بار آن را در زندگی خود آن را تجربه کنید. در هنگام مسافرت‌های گروهی با دوستان نزدیک یا خانواده، باید ساک و چمدان های زیادی را با خود حمل کنید. این امر باعث افزایش حجم بار و وسایل شما می‌شود. اگر در چنین شرایطی قصد رزرو تاکسی معمولی را داشته باشید، هم تعداد خودروی بیشتری نیاز دارید و هم ممکن است با کمبود فضای خالی مواجه شوید.

مطمئناً باید در سفرهای گروهی در هزینه‌های خودتان صرفه جویی کنید. به همین علت می‌‌توانید برای تعداد بارهای زیادتان و یا تعداد همسفران بالای خودتان، تاکسی ون اینترنتی فرودگاه امام را به صورت دربستی رزرو کنید.

تاکسی ون یکی از ارزان ترین روش‌ها برای حمل و نقل ساک و چمدان ها و مسافران است که گنجایش حداقل 15 چمدان و ظرفیت 10 مسافر را دارند. ضمن اینکه این خودروهای بزرگ، آرامش را در مسیر خانه تا فرودگاه برای مسافران رقم زده و تجربه خوشایندی را برای آن‌ها به همراه خواهد داشت.

  • امکان مسافرت به صورت خصوصی

سفیر گشت ایرانیان (تاکسی VIP) جهت فراهم کردن رفاه حال مسافران عزیز، یک موقعیت ویژه؛ یعنی امکان سفر به صورت خصوصی به همراه تاکسی ون دربستی را فراهم کرده است. اگر شما قصد دارید تا به صورت خصوصی و در یک فضای راحت و ایمن تا فرودگاه امام سفر کنید، می‌توانید به صورت اینترنتی و از طریق فرم اینترنتی تاکسی VIP؛ درخواست خودتان را در این وبسایت ثبت کنید. تاکسی ون فرودگاه امام از مدرن‌ترین خودروها و با امنیتی بسیار بالا به مقصد خود اعزام شوید.

  • رزرو تاکسی ون فرودگاه امام

رزرو کردن تاکسی فرودگاه امام امر سخت و دشواری نیست. شما برای ثبت درخواست ون برای فرودگاه، می‌توانید با شماره‌های تماس تاکسی VIP که در وبسایت هستند تماس بگیرید. همچنین امکان رزرو ون اینترنتی تهران هم برای شما فراهم شده که می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای مناسب؛ به سمت مقصد انتخابی خودتان حرکت کنید.

“رزرو تاکسی ون فرودگاه امام فقط مختص به سفر از درب منزل به فرودگاه نبوده و امکان رزرو از فرودگاه به مقصد انتخابی شما نیز وجود دارد. تنها کافی است در فرم اینترنتی و یا حین تماس تلفنی با کارشناسان تاکسی VIP، مبدا و مقصد انتخابی خودتان را مشخص کنید.”

نحوه رزرو اینترنتی تاکسی ون برای فرودگاه

امروزه درخواست ون برای فرودگاه به صورت آنلاین در کلان شهر تهران با استقبال زیادی مواجه شده است. به همین جهت مسافران گرامی و عزیز می‌بایست 24 ساعت قبل از سفر، درخواست تاکسی ون بدهند و از جزییات رزرو و نرخ کرایه اطلاعات کافی و موردنیازشان را کسب کنند.

برای ثبت درخواست تاکسی ون فرودگاه به صورت اینترنتی، در اولین قدم می‌توانید منوی “همین حالا رزرو کنید” را از منوی بالایی وبسایت Airport-taxivip.com انتخاب کنید.

سپس برای رزرو اینترنتی تاکسی VIP، منوی “فرم رزرو” را انتخاب کنید.

در نهایت می‌توانید اطلاعات شخصی خودتان را، در فرم رزرو اینترنتی تاکسی فرودگاه امام خمینی وارد کنید و دکمه “فرستادن” را بزنید تا اطلاعات شما برای کارشناسان ما ارسال شود.

چرا ما؟!

تاکسی فرودگاه VIP ارائه دهنده سرویس حمل و نقل به فرودگاه امام و بالعکس است. بنابراین مسافران گرامی می‌توانند در هر نقطه از شهر تهران، اقدام به رزرو تاکسی ون اینترنتی نمایند و بعد از انتخاب مسیر و خودروی مورد نظر؛ می‌توانند نرخ کرایه را مشاهده کنند.

قیمت تمام شده کرایه‌های تاکسی VIP، مالیات بر ارزش افزوده محاسبه نمی‌شود! از این رو قیمت تمام شده کرایه تاکسی ون فرودگاه امام برای شما مقرون به صرفه تر از کرایه تاکسی و خودرو دربستی معمولی محاسبه می‌شود.

همچنین تاکسی VIP رانندگان مجربی را برای همراهی مهمانان و مسافران گرد هم آورده است تا با بالاترین استانداردها و خودرو‌هایی با ظاهری لوکس و مدرن؛ آسایش سفر را برای شما و مهمانانتان را فراهم کند و سفری خاطره انگیز برای شما رقم بزند.